Bent u niet tevreden over uw behandeling?
Als medewerkers van Huisartsenpraktijk Wennekes proberen we u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan er iets misgaan. Dat horen wij graag, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.
Klachten kunnen overal over gaan. Bijvoorbeeld over het contact met een hulpverlener, de wachttijden, de telefonische bereikbaarheid, de rekeningen die we sturen of de netheid van het gebouw.
U kunt uw klacht indienen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door contact op te nemen met de praktijkassistente.
We hebben een klachtenprocedure waarbij uw klacht wordt voorgelegd aan de betrokken medewerker. Deze neemt contact met u op om de klacht te bespreken. Als de klacht niet in gezamenlijkheid kan worden opgelost, dan dient u uw klacht in bij de Stichting Klachten en Geschillen in de Eerstelijnszorg. Dit kan alleen digitaal via de website www.skge.nl.